ביום 28 בספטמבר 2008 נכנס לתוקף תיקון לחוק: הגנת הצרכן. מטרות התיקון לחוק:
1. למנוע עיכוב של צרכן בביתו בהמתנה ממושכת לטכנאי.
2. לשפר את השירות לצרכן.
3. התיקון לא רק מגביל את זמן ההמתנה של הצרכן לטכנאי אלא גם מחייב את העוסק לפצות את הצרכן במקרה של איחור .
1. למנוע עיכוב של צרכן בביתו בהמתנה ממושכת לטכנאי.
2. לשפר את השירות לצרכן.
3. התיקון לא רק מגביל את זמן ההמתנה של הצרכן לטכנאי אלא גם מחייב את העוסק לפצות את הצרכן במקרה של איחור .